Jak jde tradiční banka dohromady s e-commerce?
čt 09. 3.
|Webinář
Seznámíte se s možnostmi v oblasti bankovního sektoru otevřeného bankovnictví. Partnerstvím s fintechy obohacujeme nabídku bankovních produktů o chytré služby s přidanou hodnotou, které podnikatelům a firmám usnadní nejen začátky podnikání, ale i jejich další činnost.
Místo
09. 3. 2023 14:00 – 15:30
Webinář
O akci
Petr Janečka (10 - 15 min)
Přinášíme revoluci do bankovního sektoru v oblasti otevřeného bankovnictví. Partnerstvím s fintechy obohacujeme nabídku bankovních produktů o chytré služby s přidanou hodnotou, které podnikatelům a firmám usnadní nejen začátky podnikání ale i jejich další činnost. Pomáháme se založením firmy, fakturací, účetnictvím a firemní administrativou.
Renata Gregová (30 min)
E-commerce segment je důležitý sektor ekonomiky, velmi zajímavý segment pro banku, proto je důležité, abychom mu rozuměli a uměli ho obsluhovat.
KB umí nabídnout e-commerce segmentu všechny páteřní služby, ale má toho i spoustu dalšího. Díky unikátní spolupráci s významnými fintechovými hráči na českém trhu umíme klientům nabídnout i nové technologické produkty, které jsou Komerční bankou prověřené a podporované.
Radomír Zelenka (15 min)
Vydejte se spolu s Komerční bankou do digitálního světa a posuňte své podnikání na další úroveň. Povíme si o snaze KB podporovat podnikatele, ale i malé a střední podniky při přechodu do online světa. Dozvíte se, co to je Digitální dílna – komplexní a dostupné řešení, které umožňuje rozjet či podpořit podnikání v dnešní digitální ekonomice.
Co více se dozvíte?
Jak založit firmu pohodlně online bez dodatečných nákladů
Jak spolupráce banky a fintechů pomáhá podnikatelům v každodenních aktivitách
Jaké produkty a služby umí KB e-shopům a subjektům z oblasti e-commerce nabídnout.
Jaké doplňkové produkty dokážeme poskytnout díky synergiím s fintechovými společnostmi – v oblasti financování, v oblasti API a v oblasti identifikace zákazníků přes BankID.
Proč je důležité podnikat v online světě, i když na první pohled nevnímáte, že by vaše podnikání nutně muselo být online. Dozvíte se několik různých statistik a na případové studii uvidíte konkrétní výsledky, které může internetová přítomnost v podnikání přinést.
Cílová skupina: Nejvíce budou z přednášky benefitovat zejména menší či začínající podnikatelé. Jednatelé, majitelé a CEO.
E-shopy nebo společnosti, které chtějí část své činnosti přenést do on-line řešení a společnosti pohybující se v oblasti e-commerce. Zajímavé by to ale mělo být také pro IT společnosti, které e-commerce segmentu dodávají nějaké řešení.